Mijn Klacht:
Deze week heb ik drie keer van bijna een uur in de wacht gestaan om dit geval door te geven.Er zou toestemming gegeven hebben over een sms dienst , dit heb ik niet gedaan!!!!!!!. Ze hebben dit nu als goed is stop gezet ! maar ik pik dit niet ik wil mijn geld terug!! Ik was zo tevreden over fodafone maar als dit gaat gebeuren dan wil ik van mijn twee contracten af !Ik moest een klachtformulier invullen en jullie zouden dit uit zoeken ! en hoop echt dat ik mijn geld terug krijg anders moet ik andere stappen onder nemen.
Gewenste Oplossing:
Ik ben al ruim twee jaar zeer tevreden dus ik snap hier ook niks van,een abonnement van 55 euro en een van 23.50. en dat wil ik ook zo houden!!!Graag hoop ik dat jullie dit zo spoedig mogelijk op lossen.

