Na het aanvragen van een nieuw abonnement is mijn simkaart geblokkeerd in het Vodafone systeem komen te staan.
Deze ellende duurt nu inmiddels langer dan een maand.
Ik Kan niet bellen, heb geen internet en heb zelf een pre paid aangeschaft om... Lees meer
Ben geconfronteerd met een hoge afrekening.
Ben op vakantie geweest, met een cruise boot.
Heb rekening gehouden met de lokaties waar ik was, en ik heb een Red Business abonnement waarbij ik roaming in de voordeel landen aan kan laten staan.
Heb... Lees meer
beste, ik heb nummerbehoud aangevraagd bij ziggo (ik had dus vodafone) Dit is niet gelukt dit zou 30 maart waar gemaakt worden maar omdat volgens ziggo vodafone niet reageert na een aantal verzoeken kom ik niet verder ik heb Vodafone... Lees meer
Sinds maart 2015 levert Vodafone geen gespecificeerde rekeningen in PDF formaat meer aan haar particuliere klanten. Ook staat er geen BTW informatie meer op rekeningen voor particulieren.
Als gevolg hiervan kan een particulier zakelijk gemaakte belkosten niet meer bij een werkgever... Lees meer
ben op vakantie geweest naar Turkije. kreeg daarna een spookrekening van opgenomen telefoontjes. na vele malen bellen met Vodafone werd mijn bezwaar afgedaan met: het staat hier zo geregistreerd en dat betekent voor ons dat u dit bedrag verbruikt heeft... Lees meer
Vanochtend heb ik 2keer gebeld naar klantensevice Vodafone en 2keer is verbindig plotseling verbroken.Dit was ook op mandaag,door storing ik kon niet bellen.Ik wilde vragen stellen over hoge bedrag heeft Vodafone van mijn rekening afgeschrijven van laatste maand.Dit vind ik... Lees meer
Ik had in maart een rekening die hoger uitviel dan verwacht. Ik heb hierover een klacht ingediend via de Vodafone site. Wat schetst mijn verbazing..... na ruim een week krijg ik een mail dat mijn klacht is afgehandeld en de... Lees meer
Dinsdag 31/3 rond 18.20 heb ik gesproken met Mark van afdeling Loyalty betreft de levering van mijn HTCM9, aangezien Post.NL aangaf dat mijn pakket retour gaat naar Vodafone.Ik ben zeker 15 minuten in discussie gegaan met Mark.Volgens Mark klopt dit... Lees meer
Bij mijn factuur van maart is 20,85 EUR in rekening gebracht voor het blokkeren van betaalde 06 en 0900 nrs. Dit hebben wijzelf niet gedaan. Ik heb hierover telefonisch contact gehad. Zij konden niets voor mij doen. Ik moest een... Lees meer
Ik heb nu 3x mijn beltegoed op gewaardeerd met steeds 20 euro per keer en dan maar 1 of 2 keer gebeld en ik zit niet op internet en dan blijkt het bedrag weer op te zijn!
Waar blijft mijn geld... Lees meer