Beste Vodafone,
Ben sinds 1 april nieuwe klant bij jullie en er is al zoveel fout gegaan, de 1e week (vanaf aansluitdatum 20 maart 2015) ben ik niet bereikbaar geweest omdat het nummerbehoud niet goed is gegaan, vervolgens een lange week... Lees meer
Beste Vodafone,
Ben sinds 1 april nieuwe klant bij jullie en er is al zoveel fout gegaan, de 1e week (vanaf aansluitdatum 20 maart 2015) ben ik niet bereikbaar geweest omdat het nummerbehoud niet goed is gegaan, vervolgens een lange week... Lees meer
Beste Vodafone,
Ben sinds 1 april nieuwe klant bij jullie en er is al zoveel fout gegaan, de 1e week (vanaf aansluitdatum 20 maart 2015) ben ik niet bereikbaar geweest omdat het nummerbehoud niet goed is gegaan, vervolgens een lange week... Lees meer
Vanaf woensdag 22 april is mijn simkaart nog steeds niet geactiveerd. Ik heb mijn telefoon nodig voor mijn bedrijf, ik kan geen boekingen binnen krijgen, ik kan geen geld overmaken en iedere dag meldt uw servicelijn dat de technische dienst... Lees meer
Ik ben een loyale en goede klant, koop een S6
met red top pakket en jullie krijgen het niet voor elkaar om in 24 uur deze telefoon te activeren. Zelfs niet na mijn telefoontje na 24 uur. Bad bad bad... Lees meer
Vandaag de hele dag geen toegang tot het mobiel netwerk gehad. Gasten konden thuis en onderweg wel bellen, maar bij ons niet meer.
Op zondag kan de storing nergens gemeld worden.
Niet gemerkt dat er maar iets gedaan werd om het... Lees meer
Een maand terug was mijn telefoon verdwenen. Aangezien ik eerst niet kon inloggen op mijn account via de pc(gebeurd vaker bij vodafone zoals dit weekend ook. (werkzaamheden)) heeft probeerde ik de klantenservice van vodafone te bereiken per telefoon. Dit... Lees meer
Ik heb een contract van een jaar gesloten met jullie. Elf maanden lang heb ik nog nooit mijn data overschreden. Dus elf maanden lang heb ik precies16 euro hoeven te betalen aan jullie.
Nu ik in mijn laatste maand zit van... Lees meer
Op woensdag 22 april abonnement verlengd. Nieuwe sim is nu nog steeds niet geactiveerd. Wordt door Vodafone van kastje naar de muur gestuurd met smoesjes. Er wordt geen relevante informatie gegeven.
Echt een stelletje prutsers, als je als grote provider nog... Lees meer
hallo ik ben niet blij Vodafone maandelijkse extra in rekening gebracht me geld betalen € 100 account Ik kan niet begrijpen waarom het zo Lees meer