Klacht: Vodafone vertrouwt zijn vaste klanten niet

op 21 juli 2012 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Vodafone blokkeerde mijn nummer van mijn mobiel internet abonnement, omdat de rekening hoger dan normaal was. Deze rekening is gewoon automatisch afgeschreven, zoals elke maand. Maar nu is mijn nummer nog steeds geblokkeerd, ook al is alles betaald, omdat Vodafone bang is dat ik het bedrag laat storneren! Dus laten ze mij nog 2 weken geblokkeerd, zo is mij medegedeeld, en betaal ik deze maand zonder dat ik gebruik kan maken van het abonnement. Zoals de waard is vertrouwt hij zijn klanten. Wat zijn de mobeile telefoonaanbieders toch een klantonvriendelijke bedrijven en dieven van onze portemonnee.

Gewoon blokkade opheffen, omdat ik abonnement heb en alles betaald is. Er is geen enkele reden om te veronderstellen dat ik de rekening laat storneren. Ik heb recht om mijn abonnement als ik gewoon alles betaal.

Bericht van Vodafone

5 jaren geleden - Beste margariet, Ik heb een reactie gestuurd naar je e-mailadres. Met vriendelijke groet, Marianne Medewerker Schriftelijke Klachtafhandeling Vodafone

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Vodafone

Heeft op 16 augustus 2012 om 12:21 geantwoord

Klacht reeds behandeld. Klant per mail geinformeerd.

Alle klachten die gemeld zijn door margariet