Klacht: Vodafone verleent geen goede service wanneer er zicht een mankement voor doet.

op 19 januari 2014 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

11 Februari 2012 heb ik een smart 100 abbonnement afgesloten in combinatie met een Apple iPhone 4s 16gb. Nu is het zo dat mijn aan-uit-knop sinds vorige week vast zit en niet meer operationeel is. Ik had vorige week een afspraak bij Applestore Amsterdam bij de genius bar, maar die konden mij niet helpen aangezien bij het toestel slechts 1 jaar ‘consumentengarantie’ zat. Zij verwezen mij door naar Vodafone (de leverancier). Ik weet dat ik twee jaar garantie op mijn toestel heb.

Nu heb ik gelezen dat Vodafone veel toestellen met gebreken naar Dynafix stuurt. Ik heb even wat op het internet naar Dynafix gezocht en ik heb echter alleen slechte reviews over het bedrijf gelezen. Het blijkt zo te zijn dat Dynafix zowel bijna alle kapotte toestellen het ‘label’ waterschade geeft. Vervolgens krijgt de consument een rekening van 35 euro om het toestel zonder reparatie terug in bezit te krijgen. (http://www.youtube.com/watch?v=hLoCUVOGtDg)
Ik heb niet zo’n goed gevoel bij deze firma en wil mijn toestel liever niet naar het bedrijf laten opsturen.

Vodafone wil geen andere regeling treffen.

Een nieuw toestel
Reparatie van de aan-en-uit knop (niet bij Dynafix)

Alle klachten die gemeld zijn door hjsblue