Klacht: Vodafone Thuis werkt niet naar behoren

op 07 oktober 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb het Vodafone Thuis Pakket met 2 tv-kastjes. Vanaf begin af aan heb ik het probleem dat de kastjes niet naar behoren werken. Om de zoveel tijd doen ze het niet meer. Na een reset van het kastje zelf of van de modem werkt het weer, tijdelijk. Ik heb hier al meerdere malen over gebeld met de klantenservice van Vodafone Thuis. Helaas krijg ik elke keer hetzelfde antwoord: we kunnen niks voor je doen, je moet toch maar resetten. Vandaag had ik weer het probleem, dus ik vond het tijd om toch maar weer eens te bellen. De medewerker was vanaf begin af aan al erg onvriendelijk tegen me en vertelde me keer op keer dat ze niets voor me kunnen doen. Ik moet maar bellen op het moment dat het gebeurt. Ik vertelde dat ik dit ook al eerder had gedaan en dat het probleem nu nog niet was opgelost. Vervolgens werd me gevraagd waarom ik dan de afgelopen 170 dagen niet heb gebeld met ze. Mijn antwoord was dat ik hier geen zin in had gehad, omdat me elke keer hetzelfde wordt verteld, zonder oplossing. Ook heb ik dit niet gedaan omdat je standaard 20 minuten moet wachten voor je een medewerker aan de lijn krijgt. Ik heb gevraagd of het mogelijk is om 2 nieuwe kastjes te krijgen, want ik wil dat alles prima werkt. Ik betaal ten slotte voor een werkend product en niet een product dat telkens storing heeft.

Als ik 2 nieuwe kastjes krijg, of een fikse korting op mijn abonnement.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Melissadr_