Klacht: Vodafone soap

op 24 januari 2014 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Beste Vodafone,

2 jaar geleden heb ik bij jullie een Iphone 450 abonnement afgesloten, met een Vodafone garant verzekering van ACE.
Voor de kerst is mijn Iphone helaas gestolen met het uitgaan in Amsterdam. Vodafone garant wil mij geen toestel uitkeren omdat ik 2 claims in 12 maanden heb gehad. Persoonlijk vind ik 2 claims per 12 maanden te weinig voor een telefoon van glas. Na vorige maand kom ik er nog eens achter dat ik €20,62 per maand betaal voor een sim-only abonnement bovenop mijn eigen Iphone 450 abonnement. Zover jullie klantenservice kon kijken doe ik dat al meer dan een jaar. Ooit heb ik is meegedaan met een actie van jullie: Alle Iphone gebruikers die in een bepaalde periode een abonnement afsloten konden een sim-only ontvangen waarvandaan ze een jaar gratis konden bel+sms+web. Nooit gedacht dat jullie na een jaar stilzwijgend kosten in rekening zouden brengen. In beide gevallen heb ik geen poot om op te staan maar het is wel erg zuur dat ik een duur abonnement heb zonder telefoon, voor een verzekering betaal waar ik op dit moment niets aan heb en Vodafone onnodig met minimaal €248 gespekt heb.
Het zou Vodafone sieren als zij ACE zouden kunnen bewegen een uitzondering te maken en mijn claim toch in behandeling te nemen of mij anderszins tegemoet te komen. Op mijn huisadres hebben vier huisgenoten een Vodafone abonnement die alle vier in de zomer verlengd kunnen worden. Ook mijn meelevende huisgenoten wachten met smart op uw besluit.

Tom Goedemans

Vodafone, ACE zouden kunnen bewegen een uitzondering te maken en mijn claim toch in behandeling te nemen of mij anderszins tegemoet te komen.

Alle klachten die gemeld zijn door t.goedemans