Mijn Klacht:
Da op 24 mei 2014 heb ik mijn abonnement bij vodafone verlengd, werd mij toen verteld dat ik voor 10 euro extra na 1 jaar een nieuwe telefoon mag uitzoeken. Nu krijg ik te horen dat ik pas 25 september 2015 een nieuwe telefoon mag uitzoeken, omdat ze dat toen pas in het systeem hebben ingevoerd! Ik vind dit echt niet kunnen! Afspraken zijn afspraken en daar moet Vodafone zich aan houdend en zeker ook de medewerkers! Heb ook gedoe gehad bij het verlengen van mijn abbonement! Werd mij toen verteld dat ik onbeperkt bellen zou hebben en na 3 maanden kom ik er achter dat dit niet is gebeurd, heb het geld wel weer terug gekregen maar vindt dit niet kunnen! Ik ben zeer ontevreden en wil graag dat Vodafone zich aan zijn zijn afspraken houdt! Dat een medewerker dingen te laat in het systeem heeft ingevoerd is niet mijn probleem! Afspraak was 24 mei 2015 nieuwe telefoon en dit eis ik ook van jullie! Ik hou mii aan mijn afspraken met jullie en verwacht dit ook van jullie. Graag wil ik dit recht gezet hebben.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als Vodafone zich aan zijn afspraken houdt.

