Klacht: Vodafone Home via kastje Lijbrandt

op 20 januari 2014 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds gister 14 januari heb ik Vodafone Thuis op mijn televisie zonder het kastje van vodafone. Ik kan televisie kijken en internetten, maar geen gebruik maken van uitzending gemist of radio. Er zou een monteur langskomen om het glasvezelmodem te installeren, die is niet geweest, maar ik ontvang nu wel vodafone via het kastje van Lijbrandt. Zonder de mogelijkheden die ik gewend ben, terwijl ik nog tot 29 januari een abonnement heb bij Lijbrandt.

Ik belde 8 minuten Joyce van de klantenservice a 10 cent per minuut, maar ze konden me niet terugbellen of terugmailen. Ik ga niet akkoord met het feit dat ik als klant moet betalen om geholpen te worden..

Gewenste Oplossing:

Ik wil zsm gebruik maken van de diensten waar ik voor betaal, maar onmogelijk gemaakt wordt door Vodafone. Ook wil ik een tegemoetkoming voor het feit dat er geen monteur is langsgeweest, maar waar wel een afspraak voor gemaakt is.

Alle klachten die gemeld zijn door maxlakerveld