Klacht: Vlucht gecanceld

op 14 januari 2019 over Vueling in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

11 januari tot 13 januari geboekt naar barcelona,
Paar uur van te voren gehoord dat mijn vlucht is gecanceld. Via vueling hotel, shuttle, diner ontbijt tegoed gekregen, helaas ging de shuttle pas over 2,5 uur en het diner was gewoon te weinig!!! Uiteindelijk burger king geweest. Ontbijt was wel ok. Verder heb ik mijn werk moeten afzeggen en afspraken moeten verschuiven wat echt vervelend was en heb ik wat spulletjes moeten kopen. Vroege ochtend vlucht was al vol anders kon ik nog werken!!! Ook te horen gekregen dat we via brussel gaan en nog met de bus ook! Hier ben ik zwaar ontevreden over!!! Ik boek een vliegticket en moet met de bus terug!!!

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als ik een groot deel van mijn ticket en onkosten vergoed krijg!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vueling

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vueling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door YoniS