Klacht: Vlucht geannuleerd wegens Covid19 – Geen actie van Tix.nl

JvdB-M op 24 februari 2021 over Tix.nl in de categorie Online Vliegtickets

In april 2020 zouden we met 6 personen naar Valencia vliegen met Ryanair, geboekt via Tix.nl. Zoals bij iedereen is deze vlucht geannuleerd. We zijn nu bijna een jaar verder (maart 2020 vlucht geannuleerd).
Tix.nl heeft netjes de mail van Ryanair m.b.t. vouchers of restitutie doorgestuurd. En vanaf dat moment is het stil vanuit Tix.nl.
Ryaniar reageert ook niet/nauwelijks (alleen via een chatbot).
Tix.nl neemt na 3 maanden (!) de moeite om op 15-01-2021 te reageren op mijn mail van 13-10-2020. Ik krijg het bericht dat zij een profiel met mailadres voor me hebben aangemaakt bij Ryanair. Ze vertellen er echter niet bij wat ik daarmee moet/kan. En na mijn vraag daarover blijft het we stil. Inmiddels nu alweer 1,5 maand geleden.
Via Internet heb ik gezien dat Tix.nl binnen 8 weken mails zal beantwoorden…. 8 weken!
Ik heb zo’n vermoeden dat Tix.nl na deze coronacrisis geen bestaansrecht meer heeft (als ze nog bestaan). Op deze manier houd je namelijk geen klant over. Mij zijn ze in ieder geval kwijt als klant!

Een reactie van Tix.nl dat zij voor mij de refund bij Ryanair regelen. Ik heb de reis bij hen geboekt. Ik ben dus hun klant, zij zouden het dus ook moeten oplossen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tix.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tix.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JvdB-M