Klacht: VLUCHT GEANNULEERD

op 11 juli 2016 over Vueling in de categorie Vliegmaatschappij

Op 2/7/16 krijg ik bericht, op het moment dat ik wil vertrekken check ik toevallig mijn berichten nog even, dat mijn vlucht geannuleerd is er word mij een vlucht 8 uur later aangeboden, wat mij geen keus laat omdat ik verwacht word in die andere plaats. Ik ben (gelukkig) op tijd op het vliegveld waar het een gigantische puinhoop is omdat er meer vluchten geannuleerd zijn.
Uiteindelijk vertrekt ook die vlucht met vertraging, alles bij elkaar 12.30uur later kom ik op de plaats van bestemming waardoor ik de oorspronkelijke plaats niet meer kan bereiken en een last minute hotel heb moeten boeken. Ik heb hierdoor dubbele kosten voor overnachting gehad omdat ik de oorspronkelijke hotel niet meer kon annuleren.
Ik probeer contact met vueling te leggen ivm een vergoeding. Een weer later krijg ik een mail van vueling waarin mijn banknummer gevraagd word, waarop ik graag wil weten hoeveel ze gaan vergoeden ,maar tot op heden 7 dagen later nog geen antwoord.
Telefonisch zijn ze niet bereikbaar.

Ik ben tevreden met een vergoeding volgens de EC regulation 261/2004 in mijn geval E250.-per persoon en de extra gemaakte kosten.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vueling

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vueling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door fiena