Klacht: Vliegtuigwissel en vliegcomfort

op 13 maart 2020 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Ik krijg zojuist een mail met de mededeling dat we een ander vliegtuig krijgen. Comfort seats zijn hier helaas niet mogelijk voor ons bij de heenreis. Ik heb comfort seats geboekt omdat ik comfort wil hebben en niet opgepropt wil zitten. Ik heb hiervan een bevestiging gehad en ga er dus vanuit dat ik dezelfde service en luxe krijg als ik tijdens mijn reservering heb aangegeven en bevestigd heb gekregen. Als een klant wat wilt wijzigen moeten ze 400 paden bewandelen en TUI denk er zo maar met een mailtje vanaf te komen, zo werkt dat niet. Dat jullie een kleiner vliegtuig willen inzetten vanwege annuleringen kan ik begrijpen maar dan moet je wel een toestel inzetten wat gelijkwaardig is qua service en luxe en niet zomaar een reservering wijzigen omdat jullie dit beter uit komt. Tevens wil ik mijn beklag doen over jullie klantenservice, ik heb via live chat contact gehad met Esmaralda. Ze biedt totaal geen oplossing, ve vraag of ze dit dan als klacht weg wilt leggen wuift ze weg met dat dat maar via het web portaal moet(Wat overigens voor mijn reservering niet eens werkt). Dan geef ik aan dat ik niets kan invullen en dan moet ik opeens maar dit formulier invullen, geeft mij het gevoel dat zij mij dan ook makkelijk had kunnen helpen maar dat dit een moment van onwil is. Tevens geeft ze op een gegeven moment maar aan dat we er niet uitkomen en dan sluit ze de chat… Over professioneel gesproken. Ik wil dat dit(beide zaken) als officiële klacht wordt opgenomen en dat ik alsnog de bevestiging krijg dat ik krijg wat ik gereserveerd en betaald heb.

Na bovenstaand bericht via het contactformulier te hebben verzonden krijg je gewoon het antwoord dat een klacht indienen pas mogelijk is na de reis en dat ze nu niets voor je willenkunnen doen.

Stoelen zoals beschreven in de reserveringsbevestiging.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rvantrijp