Klacht: Zoekraken pakket met Lemmycoat

Wardelien op 24 november 2022 over Vinted.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Op 16 oktober heb ik de heren Lemmycoat naar de koper gestuurd. Het pakket heb ik ingeleverd bij Ter Stal in Voorthuizen. Zij hebben het ingenomen na wat problemen met de barcode, maar het is gelukt. Achteraf bleek dat het pakket met DPD verstuurd moest worden en niet het DHL. Ter Stal is het punt voor DHL. Het pakket met de jas is zoek geraakt. Ik heb al een aantal keer contact gehad met DHL. Er zou een onderzoek ingesteld worden. Van Ter Stal heb ik alleen een afgiftebewijs (JVGLOTC0037259470) ontvangen. Echter heb ik niks meer van hen gehoord. De laatste persoon die ik bij DHL sprak zij me om aan Vinted te vragen of zij via DHL een onderzoek wilden starten. Ik dacht dit gedaan te hebben via Homerr. Zij zeggen toestemming van Vinted nodig te hebben om een onderzoek te starten. Met de link die Homerr stuurde kan ik echter niet een verzoek hiervoor bij Vinted neerleggen. Ik kan sowieso niet met Vinted in contact komen. Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd en weer terug. Het pakket is nu inmiddels 1,5 maand zoek. Graag wil ik zo snel mogelijk geholpen worden om het pakket terug te krijgen.
Groet,
Francien

Dat er iemand is die mij serieus neemt en op zoek gaat naar het pakket!

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vinted.nl

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vinted.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wardelien