Klacht: Onderzoek starten voor vermiste zending

Oestinova op 18 juli 2023 over Vinted.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Ik schrijf u vandaag om mijn diepe ongenoegen te uiten over het gebrek aan reactie en ondersteuning dat ik heb ervaren bij het proberen te achterhalen van de status van een vermiste zending via DPD. Ik heb herhaaldelijk contact opgenomen met Vinted klantenservice, maar ik heb alleen automatische berichten ontvangen die geen enkele mogelijkheid bieden om daadwerkelijk iets te bereiken.

Op 10/7 heb ik een zending verzonden via DPD via uw platform. Helaas is de zending nooit aangekomen bij de ontvanger. Dit heeft me grote bezorgdheid en frustratie bezorgd, aangezien ik het belangrijk vind dat mijn transacties soepel verlopen en dat de verzendingen veilig en op tijd aankomen.

Ik heb onmiddellijk contact opgenomen met klantenservice om dit probleem aan te kaarten en een onderzoek te starten naar de vermiste zending. Helaas heb ik sindsdien alleen maar automatische berichten ontvangen, die geen enkele mogelijkheid bieden om in contact te komen met een daadwerkelijke medewerker. Deze automatische berichten hebben mij niet geholpen bij het oplossen van het probleem en hebben mij het gevoel gegeven dat mijn bezorgdheid niet serieus wordt genomen.

Ik begrijp dat een platform zoals Vinted te maken kan krijgen met een groot aantal klantvragen en problemen. Echter, ik ben van mening dat het essentieel is om een adequaat klantenserviceteam te hebben dat in staat is om directe en persoonlijke ondersteuning te bieden wanneer er zich problemen voordoen. Het ontbreken van een dergelijke ondersteuning heeft mijn vertrouwen in Vinted diensten ernstig geschaad.

I

Onderzoek starten bij DPD

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vinted.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vinted.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Oestinova