Klacht: Honderde euro’s weg en koper heeft product

op 26 maart 2020 over Vinted.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Mijn broer Ryan (sneakheaddeadstock) heeft schoenen verkocht, Sacai’s white nylon colorway (duur) op Vinted. Koper heeft zijn schoenen ontvangen en helaas was Ryan vergeten de officiële bon bij te doen. Meteen zijn excuses aangeboden en het opgestuurd naar koper. Ondertussen had de koper ingediend dat hij een onderdeel misste. Ryan is meteen geblokker zonder iets te zeggen terwijl hij al lang verkoopt op Vinted. Waarom?? Heb overal op de site alles gelezen tussen de beleid van koper en verkoper. Staat dat hij het binnen 5 dagen de artikel terug moet sturen maar dat wilt de koper niet. Vervolgens zegt hij dat vinted zijn geld terug zal geven en zolang dat niet gebeurt gaan wij geen stap veder. Hij wilt mijn broer zijn geld geven omdat de schoenen wel echt zijn en heeft zijn bon ontvangen zegt hij. Koper zegt dat vinted hem het verbied om zelf het geld vrij te maken naar Ryan, dat hij op een vergoeding wacht en zijn geld. Iets klopt niet! Waarom zou hij een vergoeding krijgen als het om een bon gaat dat hij nu in bezig heeft. Hij heeft limited edition schoenen in bezit zonder te betalen en krijgt zijn geld terug zonder vragen. GRAAG wil ik dit opgelost hebben. Wij hebben al het bewijs per email. Omdat de koper een vergoeding krijgt betekent dat vinted het honderde euro’s houd? Stelen dus! Ik spreek namens Ryan omdat hij minderjarig is.

Hoor graag zo snel mogelijk van u terug!
Met vriendelijk groet,
Kirsten.

Als Ryan gedeblokkerd is.
Als vinted aan het koper uitlegt hoe hij het geld vrij kan maken naar Ryan en betaald of dat hij de schoenen ongedragen en gepoest retourneren.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vinted.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vinted.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kirstenvanmarum13