Klacht: Account geblokkeerd

Ilse Roffel op 19 januari 2022 over Vinted.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben geblokkeerd doordat er gezegd werd dat een vintage authentice tas nep is ik moest bewijs sturen en mijn account zou teruggegeven worden. Toen heb ik bewijs gestuurd en kreeg maar geen reactie. Dus heb ik een nieuw account aangemaakt waardoor ik weer geblokkeerd werd omdat ik dus geen twee accounts mag hebben. Nu ben ik echt radeloos want dit ligt buiten mijn schuld.

Gewenste Oplossing:

Mijn account terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vinted.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vinted.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ilse Roffel