Klacht: Vignet Zwitserland

op 26 juli 2017 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Ik heb gisteren 24-07-2017 een tol vignet voor Zwitserland in een ANWB winkel gekocht.De verkoopster heb ik gevraagd wat ik nodig heb op mijn reis met auto en caravan naar Italië, waarbij ik dus door zwitserland reis.,Dus kwam deze dame met het voornoemde tol vignet aanzetten á € 38,-zonder mij te informeren dat ruilen of retourneren mogelijk is.Bij thuiskomst bleek mijn zoon al een tol vignet te hebben aangeschaft en aan de binnenzijde van de voorruit te hebben aangebracht.(hij heeft mijn auto mee op vakantie naar Italië en heeft onderweg dit vignet aangeschaft.Vanmiddag ben ik teruggegaan naar de bewuste ANWB winkel om het tol vignet terug te brengen.Dit blijkt niet mogelijk te zijn, want staat ook onderaan de bon vermeld,Ik vind dit ronduit misleidend want de verkoper heeft toch ook een informatieplicht lijkt mij?

Als ik het vignet alsnog kan terugbrengen naar de winkel en mijn geld terug krijg of desnoods een tegoedbon krijg.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ANWB

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kesje