Klacht: vieze bussen

op 07 september 2015 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De bussen van ariva zijn de laatste tijd erg vies, het is natuurlijk niet tegen te houden dat de bussen vies gemaakt worden maar ik betaal niet voor niets en zou dan wel een beetje normaal willen zitten zonder dat er kauwgom of andere vieze plakkerige dingen aan mijn kleding zit.
De 172 waar ik nu momenteel in zit ( van zuidplein naar oud-beijerland, 07-09-2015 15:28 een rode bus ) is zeer vies, ik heb een keer een artikel gelezen over de bekleding van de bussen met het ‘rare’ patroon erop maar dat was speciaal zodat dan niet alle vlekken opvallen, als deze bus dit patroon niet had dan had ik waarschijnlijk de bus direct weer uit gelopen want het is echt niet normaal overal vlekken, kauwgom, gaten, brandplekken enz

De bussen hoeven natuurlijk niet helemaal brand schoon te zijn dan kan ook niet maar ze kunnen toch wel een heel stuk schoner. Dan zou mijn reis en ik denk van wel meer mensen veel aangenamer zijn, aangezien ik redelijk vaak klachten over de vieze bussen hoor van mij vrienden en collega's

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van

5 jaren geleden - Hallo Tim, Bedankt voor je melding over de vieze bussen. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de bussen zo vies zijn dat je er liever niet in gaat. Ik heb je melding daarom doorgestuurd naar de regio om hier in het vervolg meer aandacht aan te besteden. We kunnen natuurlijk niets doen aan de aangebrachte schade zoals brandplekken e.d. maar we kunnen wel zorgen dat het schoon is. Ik hoop dat je snel verbetering ziet! Met vriendelijke groet, ^MF Arriva Webcareteam

Arriva

Heeft op 08 september 2015 om 05:45 geantwoord

Melding intern doorgezet. ^MF

Alle klachten die gemeld zijn door timdereus