Klacht: vieze accomodatie

op 03 september 2018 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Wij hadden voor de periode 28 augustus tm 1 sept 2018 La Poussiniere in Savoillan geboekt. Wat wij hier aantroffen was echt verschrikkelijk er was werkelijk in geen weken schoongemaakt. Overal spinnenwebben, het hele aanrecht stond nog vol met spullen van de vorige gasten, de handdoeken waren gewoon vuil weer opgevouwen. wij zijn een uur gebleven en hebben daarna besloten om naar een andere accommodatie te gaan. Wij hebben geprobeerd om met de eigenaar hierover in gesprek te gaan, maar hij zag het niet zo als wij. Wij kregen ook sterk de indruk dat deze man onder invloed was van verdovende middelen. Volgens de eigenaar had hij van booking.com nog niet betaald gekregen dus kon hij ons ook geen geld terug geven.
Maar het geld was voor ons een latere zorg wij willen gewoon een schone accommodatie. Voor de goede : wij zijn geen heel erg kritische mensen en hadden via de recensies gezien dat deze accommodatie gewaardeerd werd met een 6,8 dan kun je geen 5 sterren verwachten. Maar dit sloeg werkelijk waar alles.
Natuurlijk hebben wij foto’s en film materiaal van hoe wij de accommodatie aantroffen graag willen wij die met jullie delen want deze accommodatie gun je niemand.

Wij wille graag ons geld terug, wij hebben een nieuwe accommodatie moeten huren die veel duurder was.
wij willen booking.com te zeerste aanraden om La Poussiniere in Savoillan met onmiddellijke ingang van hun site te verwijderen om andere mensen voor zo'n debacle te behoeden.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fliertseweg20