Klacht: Vgz wilt alleen geld en zet mensen aan tot zelfmoord

op 01 december 2016 over VGZ-Trias in de categorie Zorgverzekering

Ik had met vgz een regeling ze weten heel goed dat ik alles doe om het allemaal te betalen maar nu hebben ze die regeling weer laten vervallen ik betaal gewoon termijn 2 aan hun in december want ik heb verder geen loon of uitkering wel weer een vers trauma komen veel mensen aan de deur maar geen 1 die helpt 1 deurwaarder is erg lief niet die van vgz die bedoel ik niet.
Ik ben al bezig met een afscheid’s brief voor mij hoeft dit leven echt niet meer had ook al een bedrag betaald iets van een maand terug of zo wel drie weken geen eten wel 15 kilo afgevallen nee zo erg is dat niet he vgz zo kan je immers ook wel uit het leven stappen je gewoon dood laten hongeren ik eet al helemaal niks meer van alle stress heb weer een vers trauma maar niemand die helpt vgz denkt alleen aan geld en zorg voor de mens hebben ze nooit van gehoord ben nog liever dood dan dat ik hier nog langer moet zijn hoef ik vgz ook niet meer te betalen want als je dood bent ben je gewoon dood simpel als het is.
Ik heb je deurwaarder betaald vgz maar nu weer drie weken geen eten wat kan mij het ook nog schelen iedereen die aan de deur komt ik maak niet eens meer open al dat gezever en je schiet er niks mee op.
Het zijn mensen die komen en geen deurwaarders heb ik alleen een probleem met vgz en met niemand anders ik wil eens echt gehoord worden want hoe vgz met mensen om gaat vind ik echt barbaars.
In de brief stond dat je een nieuwe regeling kon afspreken alleen bij vgz kan nooit iets ik vindt hun reclame op tv dan ook misleidend.
En wat betreft zorg dat mijd ik kan ik niet eens betalen.

Regeling gewoon hervatten dan los ik het binnen nu en 4 maanden af zijn we daar ook weer vanaf.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar VGZ-Trias over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door VGZ-Trias in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat VGZ-Trias een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

VGZ-Trias

Heeft op 01 december 2016 om 16:45 geantwoord

Bedankt voor je bericht. Jij hebt met ons contact gehad omdat jouw betalingsregeling is vervallen. Je hebt bij ons het verzoek ingediend om een nieuwe betalingsregeling af te spreken. Omdat je de afgesproken regeling niet bent nagekomen en ook niet regelmatig de premie betaalt hebben wij besloten om je geen nieuwe regeling aan te bieden. Dit betekent dat wij je niet langer kunnen helpen met de achterstand. Maken wij hierin voor u een uitzondering? Dan is dit niet eerlijk tegenover onze verzekerden die in eenzelfde situatie verkeren en waarin wij deze uitzondering ook niet maken. Kom je er zelf niet meer uit? Dan kun je hulp vragen bij je gemeente. Zij kunnen je helpen met het op orde krijgen van je financiën. Het spijt me dat wij jou niet meer kunnen helpen.

Joost

Heeft op 10 december 2016 om 00:28 geantwoord

Volgend jaar einde van dat jaar stappen we op bij vgz en dan neerzetten klacht opgelost mocht vgz willen.
Nee als ze maar hun geld beuren als je 3 weken niet kan eten wat kan vgz dat schelen als ze hun geld maar krijgen echt een geld machine daar heb het gehad met ze nog een jaar erbij en dan move.

Alle klachten die gemeld zijn door Janalovesskary