ik maak altijd zelf premia over maar voor eraf gaat kijk ik nog even goed na of alles klopt, bedrag en kenmerk. kijk in mijn vgz app zie ik staat de premie van juni 2022 26,43, ik maar even bellen... Lees meer
Voor de aanvraag voor een nieuwe voet orthese heeft een VGZ medewerker 7 weken nodig om hier op te antwoorden. Als je dan de brief uit eindelijk krijgt vermelden ze niet of het volledig of gedeeltelik vergoed wordt. Bij navraag... Lees meer
Na jaren trouwe klant van Besured te zijn, ben ik nu gedumpt bij VGZ waar ik nog steeds hetzelfde betaal namelijk bijna 1800 euro per jaar voor veel minder zorg. Ook inzien waar je allemaal voor verzekerd bent is heel... Lees meer
Ik heb aanvullend beter
Heb bij mij huidspecialist camoufl agetherapie gehad voor aknetische keratosen .heb nl huidkanker loop al hele leven bij huidspecialist in jbz
Nu moet ik deze behandeling heb er verzekering voor Lees meer
Boekhouding niet op orde, eenzijdig polis aanpassing, vordering niet nakomen, ingediende klacht rechtstreeks in de vuilbak deponeren i.p.v. deze te behandelen Lees meer
Hoewel ik telkens aan alle voorwaarden voldoe, zijn er iedere keer weer problemen waardoor mijn reiskostenvergoeding niet wordt uitbetaald
In de loop der jaren is het duidelijk geworden dat dit bewust beleid is bij VGZ, traineren, niet reageren, telkens vragen om... Lees meer
In augustus is een van mijn tanden afgebroken nav een ongeval. Heel vervelend, maar gelukkig heb ik een tandongevallenverzekering. Echter om iets vergoed te krijgen moest er een machtiging aangevraagd worden. Na verschillende keren dingen in te sturen, die blijkbaar... Lees meer
Na een aantal keren telefonisch contact steeds met geen oplossing komen en mij gewoon met het probleem laten zitten
Zeggen dat er terug gebeld wordt wat niet gebeurd
En medicatie niet vergoeden dat word voorgeschreven
Extra kosten berekenen voor nieuwe... Lees meer
Sinds dit jaar ben ik over gestapt naar de zorgverzekering van VGZ. Vanaf het begin waren er rare problemen (mijn zoon van 16 zou niet in Nederland woonachtig zijn, en er stond een onbekende persoon bij mijn verzekering bijgeschreven). Deze... Lees meer
Ik draag al vele jaren orthopedisch schoeisel. Nu is er een nieuw paar gemaakt, maar de schoenmaker krijgt maar geen akkoord voor de betaling. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd, en steeds terugverwezen naar de hulpverlener. Echter... Lees meer