Klacht: Oplichting en fraude

N
noreply@vgz.nl
to me
5 minutes agoDetails
Hieronder vindt u een kopie van uw klacht aan VGZ. U ontvangt daarnaast nog een ontvangstbevestiging op dit e-mailadres.

Achternaam: Rxxxxxxxxx
Klantnummer: xxxxxxxxxx
Geboortedatum: xxxxxxxxxxx
Telefoonnummer: xxxxxxxxxxxxxx
Tijdstip: Tussen 12:00 en 17:00 uur
Uw klacht: Ik ben klant bij de vgz, Ik heb hart klachten, op 6 december 2018 hebben ze mij onterecht een toegangsverbod opgelegd door de politie te bellen en te zeggen aan de politie dat Ik de receptioniste heb bedreigd? Ik kan het tegendeel bewijzen en ik ga hier dan ook aangifte van doen bij de politie. Ik ga ook hiervan melding maken bij andere instanties. VxxxxxxRxxxxxxxVxxxxxxxxxxxxxxxxxxxEindhoven
Oplossing: https:www.vgz.nlfraudebeleid Aangifte bij de politie Aangifte doen bij de politie is een zware maatregel. Afhankelijk van de ernst en de omvang van het fraudegeval doen wij aangifte. Bij deze afweging nemen we onder andere de volgende vragen mee, zoals afgesproken in de maatregelenrichtlijn van Zorgverzekeraars Nederland: Hoe groot is de inbreuk van het fraudegeval op maatschappelijke en bedrijfseconomische belangen? Is er sprake van georganiseerde fraude? Zijn er meerdere fraudeurs bij betrokken? Kan het gedrag vanuit het beroep zwaar worden aangerekend? Heeft politie en justitie om aangifte gevraagd?

Aangifte politie, schadevergoeding voor de geleden schaade.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar VGZ-Trias over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door VGZ-Trias in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door virtuel71