Klacht: Oplichting en fraude

N
noreply@vgz.nl
to me
5 minutes agoDetails
Hieronder vindt u een kopie van uw klacht aan VGZ. U ontvangt daarnaast nog een ontvangstbevestiging op dit e-mailadres.

Achternaam: Rogiest
Klantnummer: 2095594400
Geboortedatum: 23-04-1971
Telefoonnummer: 0645455522
Tijdstip: Tussen 12:00 en 17:00 uur
Uw klacht: Ik ben klant bij de vgz, Ik heb hart klachten, op 6 december 2018 hebben ze mij onterecht een toegangsverbod opgelegd door de politie te bellen en te zeggen aan de politie dat Ik de receptioniste heb bedreigd? Ik kan het tegendeel bewijzen en ik ga hier dan ook aangifte van doen bij de politie. Ik ga ook hiervan melding maken bij andere instanties. Vincent Rogiest Veldmaarschalk montgomerylaan 189 5612BC Eindhoven
Oplossing: https:www.vgz.nlfraudebeleid Aangifte bij de politie Aangifte doen bij de politie is een zware maatregel. Afhankelijk van de ernst en de omvang van het fraudegeval doen wij aangifte. Bij deze afweging nemen we onder andere de volgende vragen mee, zoals afgesproken in de maatregelenrichtlijn van Zorgverzekeraars Nederland: Hoe groot is de inbreuk van het fraudegeval op maatschappelijke en bedrijfseconomische belangen? Is er sprake van georganiseerde fraude? Zijn er meerdere fraudeurs bij betrokken? Kan het gedrag vanuit het beroep zwaar worden aangerekend? Heeft politie en justitie om aangifte gevraagd?

Aangifte politieschadevergoeding

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar VGZ-Trias over deze klacht.

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door VGZ-Trias in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door virtuel71