Klacht: Opwaarderen beltegoed Vodafone wel betaald, geen code ontvangen

awK31-10-1950 op 27 juli 2016 over Vesta Payment Solutions in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb op 24-07-2016 om 19:40 mijn beltegoed willen opwaarderen; betaling van 20,00 werd via Ideal van mijn SNS rekening (NL37 SNSB 0907 4149 82) overgeboekt naar Vesta Payment solutions ( NL46 RABO 0306 7220 54 ) met als omschijving : A8NH1DI13T6 0020001324406732.
HEB TOT OP HEDEN GEEN OPWAARDEERCODE MOGEN ONTVANGEN.

Gewenste Oplossing:

Zodra ik een geldige opwaardeercode heb ontvangen of dat he door mij betaalde bedrag weer op bovenstaande rekening werd teruggestort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vesta Payment Solutions

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vesta Payment Solutions nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door