Klacht: Onterecht innen van beltegoed prepaid Vodafone

Trienette op 19 augustus 2019 over Vesta Payment Solutions in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben een prepaid van Vodafone.. Aangezien wij het toestel weinig gebruiken is nu ons prepaid tegoed en het nummer verdwenen. Dit zonder waarschuwing vooraf. Er zijn geen SMS’jes verstuurd. Er stond nog minstens € 25,00 beltegoed op. Na contact met Vodafone verwezen zij ons naar Vesta die de prepaid betalingen regelt. Wij hebben hun gebeld en zij verwezen ons weer naar Vodafone. Hieronder hun reactie:
Zodra een prepaid nummer vervalt, kunnen wij geen gegevens meer inzien over het tegoed wat er op stond. We hebben nooit de optie om tegoed terug te storten. De enige die deze optie heeft, is Vesta.
Als zij aangeven dat het daar ook niet meer kan, dan kan het tegoed niet meer teruggestort worden. In dat geval is het tegoed te lang niet gebruikthet nummer te lang geleden vervallen.

Gewenste Oplossing:

Aangezien zij nu onrechtmatig beltegoed (zonder voorafgaande waarschuwing) hebben geïnd, zijn wij tevreden wanneer dit tegoed teruggestort is op onze rekening.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vesta Payment Solutions

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vesta Payment Solutions nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door