Klacht: verzendlabel / etiket niet ontvangen wel betaald ; geen reactie op e-mails en telefoon!

op 04 oktober 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb afgelopen maandag een betaling gedaan om een pakket te versturen, maar werd daarna doorgestuurd naar een witte pagina en ik kwam niet bij mijn etiket. Ik heb al 2 keer een e-mail gestuurd, maar ik krijg geen reactie. Ik heb al 5 keer geprobeerd te bellen, maar ik krijg niemand aan de telefoon.

Ik wil mijn verzendlabel /etiket ontvangen zodat ik mijn pakket kan wegbrengen!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS

Heeft op 04 oktober 2017 om 10:15 geantwoord

Goedemorgen,

Nogmaals onze excuses voor deze vervelende situatie. Wij hebben u inmiddels een email gestuurd met het verzoek om aanvullende
informatie door te sturen.

Zodra wij de informatie binnen hebben zullen wij e.e.a. checken en zullen wij onze uiterste best doen om de kosten zo spoedig
mogelijk aan u te crediteren.

UPS Social Media Team.

Voor al uw UPS Access Point zendingen kunt u ook contact opnemen met onze Klantenservice via 020-5040500

Heeft op 04 oktober 2017 om 10:30 geantwoord

Nee, ik wil een verzendlabel / etiket!

Bericht van UPS

1 maand geleden - Goedemorgen, Het label dat u niet heeft kunnen printen zal hoe dan ook gecrediteerd gaan worden omdat dit label niet opnieuw kan worden geprint. Wij adviseren u dan ook om een nieuw label aan te maken. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team.

Bericht van UPS

1 maand geleden - Goedemorgen, Helaas is het op dit moment niet mogelijk om het label te reprinten. Wij willen u onze excuses hiervoor aanbieden. Wij adviseren u dan ook om via onze website een nieuw label aan te maken. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Izabella J