Klacht: Verzenden

Wenma op 28 november 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 29 november 2017
Reactie van het bedrijf:

Beste Wendy, Bedankt voor je bericht. Erg vervelend dat het niet is gelukt om de pakketten te verzenden. Dit is uiteraard niet de service die je van ons mag verwachten! Onze oprechte excuses hiervoor. Er zijn momenteel geen storingen betreft...

Klanttevredenheid: 7.0/10 ★★★★☆
Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 28 november 2017

Een klant heeft op 28 november geprobeerd drie pakketten te verzenden via DPD, maar ondervond problemen met het systeem. Ondanks contact met een medewerker, die aangaf dat het systeem traag was, kon de klant de pakketten niet verzenden. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Vandaag 28 november, Heel de middag geprobeerd 3 pakketten te verzenden. Kom er niet in. Gechat met een medewerker die zegt dat het systeem traag is.???

Gewenste Oplossing:

Dat ik gewoon kan verzenden

Beoordeling 7/10 star-4 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 29 november 2017 om 11:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Wenma

Heeft op 29 november 2017 om 12:14 geantwoord

Beoordeling 7/10 star-4 (10)

Gisteravond en vanmorgen de hele tijd geprobeerd ik kom er niet in.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM