Klacht: Verwijdering van eigendomfilmpje geboorte van mijn nichtje

op 08 april 2013 over Facebook in de categorie Social Media

Geachte heer/mevrouw,

Mijn nichtje werd op 5 april 2013 18 jaar. Omdat ik er niet bij kon zijn ivm ziekte, heb ik van haar geboorte een filmpje gemaakt. Echter heeft Facebook ivm mogelijke auteursrecht dit verwijderd. Indien men hiermee niet eens was, moest men een formulier invullen met gegevens dat dit van jou is en dit is dan ook door mij geschied.

Maar tot op heden is mijn eigendomsfilmpje niet vrijgegeven noch geplaatst. Ik heb ze via de mail aangeschreven met het verzoek mijn film te herstellen en te plaatsen en indien men dit blijft achterhouden, dat ik voor elke dag dat zij dit niet vrijgeven, ik 100 euro per dag in rekening zou brengen.

Blijkbaar vind Facebook dit niet noodzakelijk en reageert ook niet op mijn mail.

Derhalve wil ik u vriendelijk verzoeken om mij te berichten hoe ik hun kan aanpakken voor het achterhouden van mijn eigendom en de kosten voor het in hun beheer houden hiervan. Graag uwe feedback hierover.

In afwachting op uw antwoord, verblijf ik,

Mw. Mandana Ahmadi

Facebook moet 100 euro per dag schade betalen, aangezien zij zonder mijn toestemming mijn film in beheer hebben genomen en gehouden, terwijl dit mijn eigendom is en zij dit niet hadden mogen doen zonder mijn toestemming.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Facebook

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Facebook nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mandana Ahmadi