Klacht: verwijderen van gegevens en klacht

op 19 juni 2017 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Op 10-02-16-2016 heb ik via jullie site een klacht over V&D ingediend betreffende een vervelende beveiliger medewerker van V&D. Helaas heb ik in deze klacht mijn persoonlijke gegevens (naam, adres, mailadres en mobiel nummer) vermeld, deze zijn nu zichtbaar voor iedereen! Ik ben hier absoluut niet van gediend en hoop dat u mijn klacht z.s.m. van jullie site kunt verwijderen! Met mijn inloggevens, password en username, kan ik mijn klacht “beheren”, maar helaas niet wijzigen of verwijderen. Dat vind ik een vreemde gang van zaken.
Ik heb jullie op meerdere mailadressen en manieren proberen te bereiken, maar jullie zijn onbereikbaar! Ook is nergens een telefoonnummer van jullie bekend!
als je mijn naam intoets op google komt gelijk het hele verhaal naar boven wat ik niet wil.

met vriendelijke groet

Hasan Mumcu

Ik reken er op dat u mijn klacht z.s.m. van jullie website zult verwijderen!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 19 juni 2017 om 15:17 geantwoord

Beste Hasan,

Het is inderdaad niet de bedoeling dat uw gegevens in een openbare klacht staan. Als u inlogt kunt u via 'Mijn Klachten' de klacht zelf verwijderen. Helaas zie ik onder uw account geen andere klachten staan. Kunt u een link naar de klacht sturen zodat ik deze kan aanpassen/offline halen? U mag reageren in deze klacht of mailen naar onderstaand e-mail adres.

Tom@Klacht.nl

Heeft op 23 juni 2017 om 23:47 geantwoord

Deze link Is mijn klacht en naam nog steeds te zien.Wil graag dat als je mijn naam bij Google intoetst dit niet meer naar boven komt en te zien is.
Mvg

Bericht van Klacht.nl

1 maand geleden - Beste, Ik heb zojuist de klacht verwijderd, het kan even duren voordat ook Google dit heeft bijgewerkt. Met vriendelijke groet, Tom@Klacht.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Hasan 1982