Klacht: Vervroegd aflossen Spaarhypotheek

op 27 mei 2021 over Nationale Nederlanden in de categorie Verzekering

Sinds December bezig geweest om een spaarhypotheek vervroegd af te lossen. Koste erg veel moeite en tijd om een aflossingsnota te krijgen. Banken zitten hier duidelijk niet op te wachten ze vangen liefst veel geld voor de levenspolis zodat ze een groot deel van het belasting voordeel kunnen opeisen. Dat is echter niet genoeg, nadat polis afgelost was is nog 1x rente en 2x polis afgescheven. Waren 4 telefoontjes en 4 emails/klachten nodig om het geld terug te krijgen. Als je zelf een week te laat bent met betalen sta je in het wanbetaal register, lekker eerlijk.

Heeft meer dan 2 maanden geduurd en veel van mijn maar ook jullie tijd om de 1000 Euro terug te krijgen. Ik verwacht een acceptabele rente vergoeding en een excuus.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nationale Nederlanden over deze klacht.

Bericht van Nationale Nederlanden

1 maand geleden - Hallo, Vervelend dat je ontevreden bent over ons. En eigenlijk is het nog vervelender dat je dit op deze website hebt moeten plaatsen. Dit betekent waarschijnlijk dat we je in eerste instantie niet hebben kunnen helpen zoals je had verwacht. Onze excuses hiervoor. We helpen je graag verder. Zou je de klacht willen sturen via onze Social Media kanalen? We vragen dit omdat we je via deze kanalen beter kunnen helpen, met name door de mogelijkheid van privéberichten voor persoonlijke info. Dat kan op de volgende manieren. Facebook: ga naar https://www.facebook.com/NationaleNederlanden/ en kies dan voor ‘bericht versturen’. Twitter: ga naar https://twitter.com/nn_nederland en dan kiezen voor ‘bericht verzenden’. We nemen je klacht dan in behandeling. Wil je liever niet via Social Media je klacht insturen dan kun je deze ook insturen via het klachtenformulier op onze website: https://www.nn.nl/Contact/Klacht-melden.htm We begrijpen dat we een extra actie van jouw kant vragen. Hopelijk begrijp je dat we je juist naar een ander kanaal verwijzen omdat we je goede service willen bieden. Groet, Webcare Nationale-Nederlanden

Alle klachten die gemeld zijn door XdJ70