Klacht: Vervoerhoes open en product los in mijn brievenbus

op 15 september 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zojuist mijn pakketje ontvangen via UPS (waar ik €20,25 verzendkosten voor heb betaald!). Helaas was de verpakking waar mijn product in vervoerd werd al geopend (open gescheurd) en lag mijn pakketje los in de brievenbus.

Ik vind dit echt een schande, gelukkig vond de bezorger of de gene die het heeft open gescheurd geen interessant product.

Gewenste Oplossing:

Wanneer dit geen 2e keer meer gaat gebeuren en daarnaast verwacht ik dat mijn bezorgkosten vergoed gaan worden door UPS!

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 19 september 2017 om 08:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Onze excuses voor deze vervelende ervaring. Wij hebben uw klacht doorgezet naar het Aflever Center met referentie 1-70557231728 . Zij zullen uw klacht gaan onderzoeken en zij zullen u zo spoedig mogelijk hierover contacteren.

Wij willen u bedanken voor het plaatsen van deze klacht.

Met vriendelijke groet,
UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Robh1993