Klacht: vervoer naar Nederland

op 01 juli 2012 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Zaterdag 30 juni 2012 Wij hebben pech met de auto gekregen. We zijn netjes afgesleept door een Frans autobedrijf. Geregeld door onszelf. We moesten zelf maar met nummer 17 bellen in Frankrijk.
VOlgens de man van de garage is het de bobine van de auto. Dit onderdeel moet hoogst waarschijnlijk besteld worden en dat kan pas maandag gebeuren. Dan kan het onderdeel hier dinsdag zijn. Dinsdag heeft deze meneer geen tijd dus moeten we wachten tot woensdag. misschien is er een ANWB wagen in de buurt met een onderdeel. Ook dit is niet zeker. We hebben zelfs met Franse steunpunt van de ANWB gebeld. En ja hoor we werden gewoon doorverbonden met Nederland. Dus bel gewoon met het nummer in Nederland dat scheelt vreselijk veel in de kosten. We hebben zelf meerdere malen met de ANWB daar ze ons niet hebben teruggebeld. Na 23 uur kregen we, na zelf te hebben gebeld (45 minuten aan de lijn) te horen dat ze ons niet naar huis kunnen brengen want de 48 uur is niet verstreken. Tijdens het gesprek moest er nog 2x aan een meerdere gevraagd worden wat er gedaan kon worden voor ons.NIETS dus. Daar zit je dan op een hotel kamer van 4 x 3 meter met z’n 3en. Naar buiten lukt niet want het regent de hele dag. Als je dan vraagt of ze er alstublieft voor kunnen zorgen dat je naar huis kunt kan dat gewoon niet. Het heeft ons ontzettend gestoord over de manier waarop we zijn behandeld door de ANWB. De meneer van de garage geeft duidelijk aan dat het niet gaat lukken, wij geven aan dat we de eerste nacht in een kamer hebben moeten slapen met 35 gradenzonder airco of waaier in de kamer. Een toilet met wc en wasbak van 1 x 1 meter. Daar moet je het dan mee doen. Wij hebben het gevoel aan het lijntje te zijn gehouden en niet serieus te zijn genomen. Daar betaal je dan jaren de premie voor. Heb je ze een keer echt nodig kun je het zelf allemaal maar voor elkaar zien te krijgen.

Wij zijn pas tevreden als we per direct naar huis kunnen. (wat helaas waarschijnlijk niet mogelijk is). Er zijn nu onnodig kosten gemaakt welke niet nodig waren geweest.
We zouden ook veel klantvriendelijker geholpen willen zijn. wij zijn van mening dat de ANWB een professionele organisatie is welke de zaken niet goed heeft geregeld in deze. Tevens verwachten wij dat de extra kosten die gemaakt zijn ook vergoed worden door de ANWB. Verder verwachten wij een persoonlijk excuses van de directie van de ANWB.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ANWB in behandeling genomen

ANWB

Heeft op 02 juli 2012 om 10:20 geantwoord

Uw klacht hebben wij om systeemtechnische redenen op opgelost gezet, de betreffende afdeling zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ANWB een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van ANWB beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door ella leurink