Klacht: vervangende auto service

op 17 juli 2012 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 22 juni ben ik lid geworden van de ANWB. Dit om ww dekking Europa te krijgen EN in aanmerking te komen voor vervangend vervoer. Hiervoor zou ik een creditcard opgestuurd krijgen. Na een week had ik deze kaart nog niet ontvangen. De dame van de servicedesk meldde mij dat ik daarvoor volgens hun systeem niet verzekerd was en kon niets doen. Op mijn bewijs van inschrijving staat dit echter wel vermeld.

Gewenste Oplossing:

Gedeeltelijke restitutie voor de niet verkregen dienst.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ANWB in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ANWB een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ANWB

Heeft op 17 juli 2012 om 16:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Uw klacht is doorgestuurd naar de afdeling ANWB Team Klacht. Zij nemen uw klacht in behandeling. Uw klacht hebben wij hier om systeemtechnische redenen op opgelost gezet, de afdeling zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van ANWB beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door paulavanapeldoorn