Klacht: Vertraging van Vlucht

op 05 juli 2016 over Vueling in de categorie Vliegmaatschappij

Mijn naam is Mw.T. Obi Okoye en ik woon in Amsterdama zuid-oost. Op 22-06-2016 vloog ik met vliegtuig met boekingscode 8E98T2 en reserveringsnummer: TPW-1280367 naar Italie. Op 24-06-2016 heenweg hadden we een vertraging van 3 uren. Hierbij dien ik klacht in over de vertraging van de vliegtuig. Zo nodig details staan hieronder:
Vertrek:06:30u – Amsterdam Schiphol , Aankomst: 08:45- Rome Flumcino
Vertek: We moesten eigenlijk 16:35 (Napoli) vertrekken en 19:20 aankomen op Schiphol.
Helaas vertrokken we 08:00 en kwamen rond 10:30 aan op Schiphol.

Ik ben pas tevreden als ik hiervoor gecompanseerd kan worden. Alstublieft zoek contact met mij op door het onderstaande nummer te bellen.
0684915746 of 0682315776.
E-mail: cindyobi1996@hotmail.com
Want in de EU is het ook dat als je vliegtuig meer dan 2uur vertraagt wordt je gecompanseerd.
Ik zou het fijn vinden als dit zo snel mogelijk kon gebeuren.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vueling

Reactie van de melder van de klacht Tina Obi

1 jaar geleden - ik al graag willen weten wanneer ik weer van jullie gaan horen nu dat jullie mij een account hebben gegeven . Want dit is het wet in Europese Unie dat je Vliegtuig meer dan 3 uur vertraagt is dan krijg je je geld terug

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vueling nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Tina Obi

1 jaar geleden - Ik zal graag willen weten waarom Vueling mijn klacht niet in behandeling neemt

Alle klachten die gemeld zijn door Tina Obi