Klacht: vertraging en service

op 20 juni 2016 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanuit Curacao 5 uur vertraging met TUI. De compensatie was een voucher van zo’n 7,5 euro; dat is een buil friet met een colaatje. eur 1,5/uur; mijn zoon van 15 verdient het driedubbele! Verder totaal geen aandacht aan de reizigers op het vliegveld. Aan boord mag je voor je koffie en eten, buiten een zeer karig standaard pakketje, betalen. Opgevouwen in een oud toestel i.p.v. de beloofde dreamliner.
Kortom; nooit meer TUI

Gewenste Oplossing:

Behoorlijke compensatie voor de vertraging en het ontbrekende comfort zowel tijdens het wachten als in het oude vervangingstoestel.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jammer54