Klacht: Verstoppingen na aanleg

op 28 juli 2017 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Ondanks ons verzoek, dat we 3 maal herhaald hebben, geeft Keukenkampioen niet thuis. Na de aanleg blijkt de afvoer tot 3x toe verstopt te zijn. Volgens twee ingeschakelde loodgieters ligt dit aan de slechte aanleg van de afvoer door Keukenkampioen. De toezegging dat we teruggebeld zouden worden, door de Regiomanager van de monteurs van de Keukenkampioen, heeft na drie dagen en 3x bellen niet tot resultaat geleid. We hebben zelf alsnog zelf een loodgieter langs laten komen. De afvoer is niet alleen voor de wasbak, maar ook voor de afwasmachine.

We zijn pas tevreden als de Keukenkampioen alsnog zorgt voor een deugdelijke aanleg van de afvoer zodat verstoppingen niet meer plaats kunnen vinden.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Bericht van Keuken Kampioen

2 maanden geleden - Beste meneer, We kunnen ons absoluut voorstellen dat dit heel erg vervelend is. Onze welgemeende excuses hiervoor. Uw klacht is opgepakt en wordt hier zo spoedig mogelijk over gebeld. Met vriendelijke groet, Thomas - Webcare Keuken Kampioen

Reactie van de melder van de klacht SeSi

2 maanden geleden - Inmiddels hebben we een loodgieter ingeschakeld en gaan we met experts op het gebied van afvoer verder. Contact is derhalve niet meer gewenst.

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 29 juli 2017 om 11:50 geantwoord

Beste meneer Simons,

U heeft te kennen gegeven zelf het probleem te hebben opgelost en geen contact verder wenst met ons.
Fijn om te horen dat het probleem verholpen is bij u. Indien wij u in de toekomst nog van dienst kunnen zijn vernemen we dit graag van u.

Thomas - Webcare Keuken Kampioen

Alle klachten die gemeld zijn door SeSi