Klacht: verplichting van een Emailadres

op 19 oktober 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Het betreft mijn Telefoon die 17 dagen voor reparatie is geweest tot op de dag van vandaag 18 oktober ,men vroeg toen al bij wegbrengen een 06 nummer (haha) en Emailadres die ik niet wilde geven vanwege reclames,uitdrukkelijk mijn Telefoon nr van thuis gegeven.
Ik heb op 17 okt een mail naar Media Markt gestuurd dat ik het erg lang vind duren de reparatie,word ik vandaag 18 okt gebeld op mijn thuis nummer dat de telefoon al vanaf 30 September er ligt,maar dat ze niet de moeite nemen om te bellen dat is niet hun beleid,het komt er op neer dat mijn telefoon daar 3weken heeft gelegen omdat het niet hun beleid is om te bellen maar wel mijn thuis telefoon nummer hebben.

Er zijn veel ouderen die geen computer hebben en dus ook geen Emailadres of een 06 nummer,het beleid zoals Media markt het doet moet aangepast worden men moet ook gewoon een telefoon nummer kunnen geven zodat ze bellen i.p.v mailen of sms\'en

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door C van D