Klacht: Verloren pakket

op 16 augustus 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 24 juli was er een bezorgpoging, maar ik was niet thuis. Het pakket zou vervolgens bij een jumbo afgeleverd worden zodat ik hem op kon halen maar dit is nooit gebeurd.
Ik heb meerdere keren gemaild maar niets terug gehoord en als ik bel krijg ik alleen een keuze menu.
Een paar dagen geleden zou er ook een pakketje worden bezorgd maar de bezorger was niet langs gekomen (track&trace gaf wel aan dat hij langs was geweest?!).
Daarom ben ik zelf bij ups langs gegaan om mijn pakket op te halen en in persoon te vertellen dat ik dus al 3 weken op een (ander) pakketje zat te wachten. Mij werd verteld dat het pakketje kwijt was geraakt en ze zouden contact opnemen met de verzender en een process starten.
Aangezien ik nog niets gehoord heb en alleen maar slechte dingen lees over de UPS hier in Eindhoven (meeste review websites +/- 3.5/10!), en niet direct contact op kan nemen met UPS probeer ik het maar via deze website!
Het betreft een vrij dure bestelling die is besteld met korting. Simpel geld terugstorten en opnieuw bestellen is dus ook geen optie, aangezien de korting nu niet meer geldig is..

Als mijn pakket eindelijk geleverd is. Desnoods regelt UPS dat de verzender een nieuw pakket verstuurd. Mocht mijn orginele pakket dan nog gevonden worden dan mogen ze die retour sturen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS

Heeft op 17 augustus 2017 om 07:31 geantwoord

Goedemorgen,

Onze excuses voor de vervelende ervaring. Echter ik vermoed dat er sprake is van een misverstand. Als het Access Point aangeeft het pakket niet te hebben zal u de verzender waar u de goederen heeft besteld moeten informeren. Zij zullen dan bij ons een onderzoek laten openen en u schadeloos stellen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Nathanvdp