Klacht: verloren pakket 0531 0000185563 D

op 06 juni 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 27/05 heb ik pakket met track nr 0531 0000185563 D bij dpd punt afgegeven. Sinds vorige week bel ik dagelijks met een van dpd contacten met de nodige tel. onkosten als gevolg, en ben sinds vrijdag in contact met Courcelles alwaar men beweert afgelopen vrijdagmiddag een officieel klacht te hebben ingediend. Ik heb tot op heden nog steeds geen confirmatie van deze klacht, mijn ouders die op vakantie zijn in Italie wachten al ruim 2 weken op dit pakket, en komen ondertussen terug naar huis, het waren hun medicijnen die zij dringend nodig hadden!!!!!!! Ik zou elke dag teruggebeld worden door uw medewerkers, niks, niemand heeft mij gebeld, heb alles zelf moeten doen, heb hier geen woorden voor, vind het buiten alle proportie en van een ongehoord onprofessionalisme. Wat is uw antwoord?

Op een spoedig antwoord, verklaring hoe zo'n grote firma zo amateuristisch tewerk gaat, en vergoeding

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 06 juni 2016 om 12:55 geantwoord

Beste yofab,
Bedankt voor je bericht en excuses voor de onduidelijkheid!
Ik zie dat het pakket vandaag om 12.34 uur is geleverd.
Mocht je verder nog vragen hebben, dan moet ik je helaas toch ook weer naar onze Belgische collega's verwijzen. Ik zet je klacht ook naar ze door.
Hanneke

Heeft op 06 juni 2016 om 17:49 geantwoord

Het pakket is aangekomen dus probleem opgelost, echter is dit normale procedure 2 weken om een pakket af te leveren, heb hiervoor 20 Euro betaald, met de gewone post komt het volgens mij sneller aan, en het niveau van uw call center laat duidelijk te wensen over. Wie betaalt trouwens mijn telefoononkosten heb 4x minstens een half uur aan de lijn gehangen aan 0,15 cent/min, rekening is snel gemaakt nietwaar?

Alle klachten die gemeld zijn door yofab