Klacht: verlopen kaart

op 12 mei 2017 over fleurop.nl in de categorie Bloemen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De cadeaubon die ik heb gekregen is verlopen op 1 april 2017. Blijkbaar is deze beperkt houdbaar.

Gewenste Oplossing:

Als ik de kaart weer kan gebruiken/een nieuwe krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar fleurop.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door fleurop.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat fleurop.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fleurop.nl

Heeft op 12 mei 2017 om 18:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Pauline33