Klacht: verlopen kaart

op 10 september 2016 over fleurop.nl in de categorie Bloemen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Kaart is verlopen op 31 maart 2016. Blijkbaar beperkt houdbaar.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik de kaart weer kan activeren/gebruiken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar fleurop.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door fleurop.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat fleurop.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fleurop.nl

Heeft op 26 februari 2017 om 10:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door hkerremans