Klacht: Verlopen cadeaukaart

op 10 december 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 15 december 2017 om 11:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

- - - - - - - - - - - - - -
Beste klant,

Jammergenoeg kan ik je gegevens niet vinden.

Kan je een e-mail sturen naar klantenservcie@bol.com en aangeven dat je de mail stuurt naar aanleiding van dit bericht. Er wordt dan contact met je opgenomen.

Met vriendelijke greot,
Jolanda van bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door plokerse