Klacht: verlenging, hoge rekeningen en nummerbehoud

op 30 september 2015 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

KLACHT 12 mei heb ik een verlening aangevraagd omdat mijn abonnementen (2) bij hollandsnieuwe 7 Juli 2015 zouden aflopen.
In juli schijven ze ineens €21.50 en 39.50 af in plaats van €12,- en 15,-
Ik heb talloze malen met de klantenservice gebeld, maar daar horen ze je niet eens aan.
Ze zeggen zelfs gewoon, ík ga de verbinding nu verbreken’en doen dat dan ook terwijl ik nog aan het praten was, Zeer klant onvriendelijk. Nu ben ik overgestapt naar een andere provider, maar ik kan onze oude nummers niet overzetten. Omdat hollandsnieuwe ze vast houdt. Ik heb de AI van de veel te hoge bedragen terug laten vorderen via de bank. Nu hebben ze mijn nummers helemaal afgesloten. Ik heb heel erg vaak gebeld met de “klantenservice”. Na op zijn minst 20 minuten in de wacht gehangen te hebben, krijg je pas iemand aan de lijn. Vaak ondeskundig personeel wat ik aan de lijn had. Ik heb toen ik de aanvraag deed een foto gemaakt en ook van het scherm dat ze mijn aanvraag ontvangen hadden. Maar die willen ze niet eens zien bij holland nieuwe.

PRODUCT DETAILS 2 simonly abonnementen die ik absoluut niet meer wil verlengen nu!

GEWENSTE OPLOSSING Nummers vrijgeven voor nummerbehoud bij andere provider.

En resistutie voor het teveel betaalde bedrag!

Nummers vrijgeven voor nummerbehoud bij andere provider.

En resistutie voor het teveel betaalde bedrag.

Uitleg:Juli en Aug heb ik terug laten storten, ik wil €12 en €15 voor Juli en ook voor augustus betalen, daarna geen klant meer.
In juni al 7 euro teveel betaald, dit zou terug gestort worden maar dat heb ik ook nog steeds niet terug.

Voor Juli en Aug betaal ik gewoon 12 en 15 euro dus in totaal: €54 euro
ik had in Juni al 7 euro teveel betaald.
Dus 54-7 = €47 zou ik nog moeten betalen.
September is al weer 39.50 en 21.50 afgeschreven!

Terwijl de nummers niet meer gebruikt worden. Er is mij in augustus door de \"klantenservice \" verteld dat ik geen abonnement meer had. Dus als ik geen gebruik meer zou maken van hun \"diensten\" zou er geen geld meer afgehouden worden.

Dus er is €61 afgeschreven en ik moest nog €47 betalen. Dat wil dus zeggen dat ik nog 14 euro terug moet krijgen!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Hollandsnieuwe in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hollandsnieuwe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hollandsnieuwe

Heeft op 01 oktober 2015 om 11:42 geantwoord

Beste klant,

Zojuist heb ik u telefonisch gesproken. Wij wachten uw poststuk en mail af met de bijlagen van uw verlengingen.

Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, neem dan gerust weer contact met ons op. Voor het antwoord op de meest gestelde vragen kunt u terecht bij onze virtuele collega Anouk via www.hollandsnieuwe.nl/klantenservice

U kunt uw specifieke vraag stellen aan hollandsnieuwe op Facebook en Twitter, of via www.hollandsnieuwe.nl/stel_je_vraag.

hollandsnieuwe

Heeft op 01 oktober 2015 om 19:20 geantwoord

Ik heb nog geen geld terug gekregen, ook heb ik 7,95 betaald om de brief aangetekend te verzenden. Maar als volgens hollandsnieuwe de klacht opgelost is, dan zal het geld wel terug gestort worden op mijn rekening.
Dus wordt vervolgd...

Reactie van de melder van de klacht rwt

4 dagen geleden - Heb nu een ander nummer want hn hield onze nummers toch vast. Ik heb meerdere mensen gehoord met hetzelfde probleem. Dus voor ons nooit meer hn!

Alle klachten die gemeld zijn door rwt