Mijn Klacht:
Ik ben recent overgestapt van KPN naar Mobiel van Budget Thuis. Sinds de overstap krijg ik mijn voicemail niet aan de praat. Ondanks dat ik talloze malen contact heb gehad met de klantenservice, kan niemand mij helpen en krijg ik steeds dezelfde antwoorden. Dit is zeer frustrerend, omdat ik afhankelijk ben van een goed werkende voicemailfunctie.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek om de voicemail te activeren zoals het hoort bij mijn abonnement.

