Klacht: Verlenging 3 jarig contract.

op 19 juni 2017 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Heb gebeld dat mijn contract afliep en ik het wide verlengen toen is het begonnen heb zeker 14 keer gebeld kreeg niets dan mails dat ik verhuisd was en dat ze me af wilde sluiten dat ik de meterstanden door moest geven inmiddels had ik al drie contracten via de mail tot overmaat van ramp sturen ze mij een afrekening van 260 euro en dat ik in mei nog niet had betaald terwijl het een automatische incasso is van morgen weer gebeld ze gaven de fout toe ze hebben mijn contract niet verlengd maar opnieuw opgemaakt.waren ook nog onbeleefd aan de telefoon en zijden je moet toch betalen heb gelijk de incasso eraf gedaan en ga op zoek naar een andere leverancier en naar de geschillencommissie en radar zo wil ik als aljaren vaste klant door hun fouten niet behandeld worden.

Als ze de fout toegeven en het terug draaien als gewoon verlening van het contract.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

Bericht van Eneco

2 maanden geleden - Beste heer, mevrouw, Ik kan mij goed voorstellen dat u niet meer blij bent op de wijze waar het contract afgesloten is. Helaas is het niet meer mogelijk om de eindnota en het beïndigen van het contract ongedaan te maken. Het contract hebben we wel verlengd maar op een ander account. Hierdoor is er een eindnota ontstaan. De jaarnota ontvang je normaliter in november maar dit wordt nu in mei 2017. We bieden je graag een betalingsregeling aan, wilt u ons laten weten of u hiervan gebruik wilt maken? Uiteraad bieden we onze excuses aan voor het feit hoe dit verlopen is. Met vriendelijke groet, Audrey Eneco webcare

Reactie van de melder van de klacht G.c.m. Kruis

1 maand geleden - Gachte heer mevrouw Ik zou toch niet weten wat het verschil is Woon al 32 jaar op hetzelfde adres het staat nog steeds op de naam van Mijn man woon ook nog steeds op het zelfde adres Het lijkt mij dat er iets schort aan de opleiding van het personeel maar de eerste Die de fout in ging was ene jakiel die inmiddels al weer weg is bij Eneco Ik namelijk ieder telefoontje met naam genoteerd Als Eneco zo het beleid blijft voeren en niet met een redelijke Oplossing kan komen zullen er nog vele overstappen. Foutje kan gebeuren maar na 15 telefoontjes nog niets begrepen Zou ik mij toch wel zorgen gaan maken. Annie-kruis

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 06 juli 2017 om 13:59 geantwoord

Beste heer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. We zijn het met u eens dat dit niet soepel verlopen is. Helaas kunnen we de situatie niet terugdraaien. Op de eindnota is wel het verbruik in rekening gebracht die er wel daadwerkelijk geweest is. Inmiddels hebben we het bedrag van de eindnota van uw rekening afgeschreven.

Audrey
Eneco Webcare