Klacht: verlengen?dan eerst ziggo klant worden???

op 25 juli 2017 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

als je jarenlang klant bent van vodafone moet je nu eerst klant worden van ziggo anders betaal je 5 euro extra per maand.
nu kun je zeggen pff 5 euro maar 5×24=120 euro waar je niks aan hebt.
nu wat ziggo betreft ik woon in zeeuws vlaanderen en daar hebben we geen eens ziggo,wel delta en die maakt weer gebruik van t ziggo netwerk.
dat ze abonnementen dusdanig verhogen vindt ik op zich al niet leuk maar als je na zeker 10 jaar klandizie zo behandeld wordt vind ik ronduit schandalig.
ik weet dat de roaming kosten nu vastgesteld staan maar om dat op zo’n manier terug te verdienen is absurd.
ik weet wel dat enkel qua telefonie vodafone hier als beste fungeert maar verleng mijn abonnement absoluut niet en zeker niet op deze voorwaarden.

eigenlijk niet meer,zou zeggen als ik weer fatsoenlijk behandeld wordt,maar dat het bedrijf zo omgaat met zijn klanten stuit me op een dusdanige manier tegen de borst dat ik er eigenlijk helemaal klaar mee ben.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door een hele kwade klant