Klacht: Verkoper geeft een niet bestaand retouradres geld kwijt

op 05 juni 2021 over Vinted.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Goedendag,
Ik heb een tijdje geleden Gucci schoenen gekocht op Vinted, een duur product maar tot dan toe waren mijn ervaringen goed. Echter was het zo dat deze schoenen niet voldeden aan de foto’s en omschrijving (heb alle foto’s nog) en ik wilde de retourneren. Zo gezegd, zo gedaan. Ik mij laten adviseren bij de winkel en het pakket met PostNL verstuurd. Het enige wat ik onhandig heb gedaan is dat ik vergeten ben mijn retouradres op te schrijven.
Het adres wat de verkoper had opgegeven, die overigens ook erg boos was dat ik het wilde retourneren, bleek niet te bestaan. Ik heb een hele correspondentie met Vinted en uiteindelijk is het pakket zoekgeraakt en hebben zij het geld gewoon vrij gegeven aan de verkoper.
Ik heb dus 2x niet. Ben nu zelf wel in gesprek met PostNL maar ik vind het niet kunnen dat je als koper betaald voor bescherming en vervolgens op deze manier genaaid wordt.
Een foutief adres opgeven kan dus gewoon en dan ben je alles kwijt. Vinted zegt: niet ons probleem?

Ik was tevreden geweest met een 50/50 oplossing.
Ik vind het niet terecht dat alleen de verkoper nu alles heeft en ik niets.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vinted.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vinted.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nikki34