Klacht: Verkoop aan de deur.

op 03 mei 2019 over Vattenfall in de categorie Energieleveranciers

Er kwam vandaag (19-04-’19) een mevrouw aan de deur die zei dat ze van het gas en licht was.
Ze kwam controleren of ik al een compensatie heb gekregen van de belastingtarief verhoging omdat het een eerste levensbehoefte is.
Ik zou nog op de lijst staan om die te krijgen dus vandaar dat ze aan de deur kwam.
Ik zei dat ik geen idee had waar ze het over heeft en vorig jaar ben overgestapt naar een maatschappij met een contract van 5 jaar.
Toen pas vertelde ze dat ze van de Nuon was en het anders maar hierbij liet.

Ik vind dit een hele asociale en misleidende manier van een verkooppraatje.

Liefst stoppen met aan de deur verkopen, of gewoon zeggen dat je van Nuon bent en je misschien interesse hebt om naar jullie over te stappen van contract.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vattenfall over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Vattenfall in behandeling genomen

Bericht van Vattenfall

1 jaar geleden - Goedemidddag Bruce,Het is inderdaad de bedoeling dat mijn collega duidelijk aangeeft waarvoor zij bij je langskomt. Sorry dat dit niet gedaan is. Ik heb je klacht intern doorgezet zodat mijn collega haar bezoeken voortaan aan zal passen. Goed dat je dit bespreekbaar hebt gemaakt!Groeten, Nancy

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vattenfall een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vattenfall

Heeft op 16 juli 2019 om 15:51 geantwoord

Beste Bruce

Ik zie dat deze klacht al even open staat. Mijn collega heeft je eerder dit jaar antwoord gegeven. Ik ga er vanuit dat dit antwoord voor jou voldoende was. Uiteraard staan we altijd open voor je vragen of opmerkingen. Je kunt daarvoor ook altijd terecht op onze website nuon.nlcontact. Met vriendelijke groet, Jeppe

Alle klachten die gemeld zijn door Bruce.andrew