Klacht: Verkeerdpakket, het juiste niet ontvangen

op 28 april 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Verkeerd pakket afgeleverd Jettebosstraat 54 4285 XK Woudrichem

Gewenste Oplossing:

Ik heb mijn pakket niet ontvangen. Er is een verleerd pakket afgeleverd, zie foto.
Het pakket van Life Vantage wil ik zo snel mogelijk ontvangen !!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 02 mei 2017 om 10:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw kieboom,

Allereerst excuses voor het opgelopen ongemak. wij constateren inderdaad dat uw pakket foutief geleverd is.

Vanwege strenge EU regels kan alleen de verzender zorgen voor een oplossing. Daar die wettelijk gezien, de rechtmatige eigenaar blijven van de inhoud van de zending totdat de derde partij,UPS in dit geval, het in goede orde heeft afgeleverd.

Ons advies is dan ook, aan te geven bij de verkoper dat UPS uw pakket foutief heeft afgeleverd. Zij zullen dan de benodigde processen en procedures in gang zetten.

Nogmaals namens ons, onze excuses voor het ongemak.

Hopende U hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,

UPS Social Media Team.

Alle klachten die gemeld zijn door Loes Kieboom