Klacht: verkeerde reparatie

op 07 juli 2017 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

L.S.,
Ik word telefonisch van het kastje naar de muur gestuurd en kom steeds in dezelfde keuzemenu’s terecht. Mijn vraag is simpel: de Wegenwacht heeft 3 maanden geleden een overbodige reparatie uitgevoerd bij de Renault Twingo van mijn moeder (87), kenteken 33-FT-FR. Omdat haar auto niet startte. kreeg ze een nieuwe accu (terwijl de vorige accu zo goed als nieuw was). Daarna heeft ze er i.v.m. ziekte nauwelijks meer in gereden. Omdat de startproblemen aanhielden én ze voor een APK naar de garage moest, is de auto opgesleept. Nu blijkt het euvel de startmotor te zijn (en dus niet de accu!). Ik hoop dat u het bedrag van €101 dat ze dus ten onrechte heeft betaald, wilt compenseren. Gisteren heeft ze nl. slechts €100 voor de HELE auto gekregen. Haar lidmaatschapsnummer weet ik niet (een uur geleden heb ik dit trouwens opgezegd), maar haar relatienummer is 101304358 (P.Polderman-Geschiere te Meliskerke). Ik hoop op uw coulance, met vr. groet, Tiny Polderman, Veere (lidmaatschapsnr. 208849521, ik ben llid sinds 1997).

Als mijn moeder financieel tegemoet wordt gekomen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ANWB

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 10yPolderblom